Εργασίες μαθητών σχολ. έτους 2012-13
Εργασίες Πληροφορικής Α΄ τάξης
Εργασίες Πληροφορικής Γ΄ Τάξης
Θέμα: "Προγραμματίζω μια χελώνα"- "Εικονικό Πληκτρολόγιο" - Προγραμματισμός σε περιβάλλον Microworlds (Μιχαήλ-Ευθύμης) (Κατεβάστε το απαραίτητο plug-in WEB PLAYER FOR MW 2 AND PRO PROJECTS από εδώ)
- "Ghost Driver" - Προγραμματισμός σε περιβάλλον Scratch (Γιάννης-Σταύρος)
Παιχνίδι με 3 πίστες που παίζεται με τα βελάκια: Οδηγείστε το φάντασμα στην έξοδο του λαβύρινθου
(Διακόψτε την εκτέλεση πατώντας το κόκκινο κουμπί πάνω δεξιά - Κλείστε την οθόνη πατώντας Esc)